چطور به صورت خودکار به ویندوز ۷ و ۸ وارد شویم (Login)

ساخت وبلاگ

 

چطور به صورت خودکار به ویندوز ۷ و ۸ وارد شویم (Login)

به درخواست یکی از دوستان قصد دارم امروز نحوه ی وارد شدن خودکار به ویندوز ۷ و ۸ را آموزش دهم. با این ترفند دیگر صفحه ی Login ویندوز ۷ و ۸ را نخواهید دید و ویندوز به صورت خودکار با نام کاربری و رمزعبور (اگر تعیین کرده باشید) شما وارد حساب کاربری شما می شود. این تنظیمات زمانی به درد می خورد که شما یک حساب دارید و نمی خواهید هر بار نام کاربری و پسورد را وارد کنید یا اینکه دیگر کاربران زیاد از رایانه استفاده نمی کنند و شما از انتخاب نام کاربری خود خسته شده اید. البته نگران نباشید می توانید بعدا تنظیمات را به حالت پیش فرض بازگردانید.

 

۱- منوی Start را باز کرده و تایپ کنید netplwiz و بعد Enter را بزنید تا پنجره ی تنظیمات پیشرفته ی حساب های کاربری باز شود. در ویندوز ۸ باید در قسمت جستجوی نرم افزارها این عبارت را جستجو کنید

Snap 340345 چطور به صورت خودکار به ویندوز 7 و 8 وارد شویم (Login)

17 چطور به صورت خودکار به ویندوز 7 و 8 وارد شویم (Login)

۲- در پنجره ی باز شده ابتدا مطمئن شوید که تیک گزینه Users must enter a user name and password to use this computer خورده باشد.

۳- کاربری که می خواهید به صورت خودکار وارد ویندوز شود را انتخاب کنید و بعد تیک Users must enter a user name and password to use this computer را بردارید. حال روی گزینه Apply کلیک کنید.

Snap 480342 چطور به صورت خودکار به ویندوز 7 و 8 وارد شویم (Login)

Snap 370343 چطور به صورت خودکار به ویندوز 7 و 8 وارد شویم (Login)

۴- پنجره ی کوچکی برای شما باز می شود که باید در آن رمزعبور خود را وارد کنید. اگر رمز عبور ندارید مهم نیست فقط OK کنید.

Snap 040344 چطور به صورت خودکار به ویندوز 7 و 8 وارد شویم (Login)

تمام شد! از حالا دیگر نیاز نیست که کاربر خود را انتخاب کنید و رمزعبور را وارد کنید؛ ویندوز به صورت خودکار وارد حساب شما خواهد شد. اما توجه کنید که هر کسی که رایانه را روشن کند به راحتی وارد حساب شما خواهد شد.

کتابخانه تخصصی رشته کامپیوتر ...
ما را در سایت کتابخانه تخصصی رشته کامپیوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : َA&N dlebook بازدید : 1914 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 ساعت: 17:05